Κυριακή 19 Νοεμβρίου 2017

Άμυνα κατά των σκοτεινών αντι-φλερτ δυνάμεων. #Flirtismagic

Είτε γνωριστήκατε και μιλάτε στο chat του SlotApp
είτε έχετε βγει ήδη τα πρώτα σας ραντεβού, 
ή τέλος, είστε 8 μήνες σε σχέση.

Ας δούμε μαζί τι να μην πείτε ποτέ 
στο ταίρι σας!



1. «Αγάπη μου, μήπως να ξεκίναγες γυμναστήριο; 
Είσαι πολύ ωραία κοπέλα αλλά το λέω για να είναι ακόμα καλύτερο το σώμα σου. Για σένα το λέω δηλαδή.»

2. «Μη φας μωρέ άλλο ψωμί, δεν προσφέρει κάτι.» / 
«Δεν είναι λίγο αργά για να φας βράδυ, μωρό μου;»

3. «Θυμάμαι την πρώην μου τη Μαρία που ήταν πρωταθλήτρια στην ενόργανη. Δεν τρώγαμε ποτέ fast food μαζί.» / 
«Η πρώην μου η Μαρία με είχε γνωρίσει στους γονείς της και μιλάω ακόμα μαζί τους που και που, να δω τι κάνουν.»

4. «Ο πρώην μου ο Τάκης με πήγαινε σε καλά εστιατόρια μόνο, αλλά εκείνος είχε πολλά λεφτά για αυτό μπορούσε.»

5. «Εγώ δουλεύω. Εσύ δεν δουλεύεις, 
για αυτό δεν καταλαβαίνεις

6. «Είχα πει ότι θα κεράσω εγώ σήμερα 
αλλά ξέχασα το πορτοφόλι μου

7. «Τι θα κάνετε πάλι με τα παιδιά; 
Δεν τους βαρέθηκες;»

8. «Δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχει το ποδόσφαιρο και πορρώνεστε έτσι. 
Απλά μια μπάλα κλωτσάνε.»

9. «Έλα να πεις ένα γεια στη μαμάΣου στέλνει χαιρετίσματα.»

10. «Θα ήθελα να ήσουν λίγο πιο ώριμος
Για αυτό μάλλον δεν βρίσκεις δουλειά.»


Αν θέλετε να περάσετε κάποιο μήνυμα, 
πείτε το, αλλά με διαφορετικό τρόπο. Όχι πάντως έτσι!

Τι λέτε;

«Είναι κοινή λογική αφού.»
#Ότι_νιώθω_λέω

Στείλε μας και εσύ τη δική σου συμβουλή, tips ή ιστορία 
στο info@slotapp.co.




*Έτοιμοι να ξεκινήσουμε το παιχνίδι;

Το SlotApp είναι το νέο κοινωνικό δίκτυο που ανεβάζει IQ και λίμπιντο, μαζί! Πώς;
o   Διασκεδαστικά παιχνίδια γνώσεων, ταχύτητας, προσοχής και μνήμης μας περιμένουν, 
να παίξουμε 
και να "ξεκλειδώσουμε" ο ένας τον άλλον!


Ευχ΄Ε🔑
Ευχόμαστε καλά παιχνίδια!

"Γιατί το καλύτερο μέρος σε μία σχέση είναι το παιχνίδι που προηγείται." ;-)

Κατέβασέ το SlotApp και εσύ δωρεάν στο App Store

Τώρα και σε Android!!

--> https://play.google.com/store/apps/details?id=com.slotapp.app&hl=en

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου